BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Karas!: pirmosios žinios

Kaip matyti, jau kurį laiką labai mažai apie kažką gero parašau aš šiame tinklaraštyje. To priežastis - per krūvą savo projektų paprasčiausiai nespėju visko padaryti. Todėl, artimiausiu metu bandysiu mažinti aktyvios veiklos skaičių… na bet apie tai, bus kažkuriame kitame šio blog’o įraše… O kol kas apie tai kas yra “Karas!”.

Maždaug prieš metus anonsavau savo P2P projektą - SkyCD. Jis tuo metu buvo skirtas labiau failų mainų sistemai. Tačiau per tą laiką projektas pasikeitė ir tapo labiau P2P žaidybiniu projektu, nei failų dalinimosi (nors tai ir įmanoma). Priežaščių tam buvo ne viena:

  • dizainerius lengviau surasti nei programuotojus (nors tiesa pasakius dar dizainerių paslaugomis man neteko pasinaudoti);
  • pats prastai organizavau norinčiųjų prisijungti prie šio projekto atraka, bei darbų pasidalinimą… kaltas ir nieko nepadarysi… :(
  • kadangi tai turėjo būti iš dalies mano baigiamasis darbas universitete, o mano specialybė su kompiuterinė grafika susijusi, teko man šiek tiek koreguoti idėją;
  • besidomėdamas P2P rinka supratau, kad P2P žaidimus kurti dabar darosi madingiau, nei failų dalinimosi programas;
  • turiu tokią slaptą svajonę (nors po šio įrašo kažin ar ji bebus slapta) tapti kažkuo panašiu į Mark Rein, Ken Levine ar Will Wright… gal bus šis projektas kaip koks nors startas šioje srityje, nes peržvelgus reikalavimus norint patekti į kokį ID Software net paprastu darbuotoju, darosi man išties baugu - nežinau iš kur pats galėčiau ištraukti normaliai tos jų reikalaujamos patirties (pvz. 3 metai prie AAA lygio žaidimo kūrimo?);
  • failų dalinimosi sistemą sukurti, kad nuostabiai veiktų reikėtų daugiau laiko nei tokiam žaidimui.

Be galvodamas kokį žaidimą būtų galima sukurti, prisiminiau vaikystėje su brolių žaistą stalo žaidimą “Karas!”. Kadangi, atrodo, mes ir buvome šio žaidimo išradėjais, pagalvojau, kad bent jau šiek tiek originalesnė mintis bus…

Žaidimo taisyklės:

  • ant vienos pusės lapo žaidėjas nupiešia savo bazę (bazėje būtinai turi būti vienas karalius ir kažkiek ginklų), ant kitos - kitas žaidėjas taip pat;
  • susitarimo reikalas, kuris žaidėjas pradeda žaidimą;
  • žaidėjas pasirenka ginklą iš kurio turėtų šauti ir liniuotės pagalba braižo linijas, kol neatsitrenkia šovinys į kokį nors sunaikinamą objektą (jei atsitrenkiama į nesunaikinamą objektą - kulka atsimuša bet kokiu kampu)
  • jei atsitrenkiamą į karalių, baigiamas žaidimas, jei ne - kito žaidėjo ėjimas

Kol kas kompiuterinė žaidimo versija veikia tik languose ir tab’iniame režime, kuriame tarp skirtingų dalių galima pereiti per viršuje esančius tab’us (pvz. tarp pokalbių ir siuntinių).

Kaip ir originalusis žaidimas, šis irgi paremtas piešimu. Nusipiešti savo žemėlapį galima specialiame žemėlapių redaktoriuje. Kol kas laisvės piešti yra mažiau nei stalo žaidimo versijoje, tačiau, kad būtų galima žaisti su jau nupieštais savo žemėlapiais, to jau pakanka.

Žaidimas šiuo metu daugmaž jau veikia, bet dar liko išspręsti keleta problemų. Planuoju išleisti šį žaidimą liepa, bet jei matysiu, kad dar negalima, žaidimo išleidimą nukelsiu. Žaidimo išeities kodai bus po žaidimo išleidimo praėjus kelioms dienoms greičiausiai irgi išleisti (pagal LGPL licenziją).

Rodyk draugams

Komentarai (1)

  1. Oh, priminei man tuos žaidimų kūrimo laikus :)

Rašyti komentarą

Privaloteprisijungti, kad galėtumėte parašyti komentarą.